در حال بارگذاری ...
شنبه 30 فروردین 1404
nus.ac.ir

کلیک کنید .... اطلاعیه ثبت نام وام دانشجویی نیمسال دوم 1403-1402

ثبت نام وام تحصیلی

باسمه تعالی

قابل توجه دانشجویان متقاضی وام دانشجویی

دانشجویانی که متقاضی دریافت وام دانشجویی می باشند جهت ثبت نام اولیه به پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان به نشانی اینترنتی http://refah.swf.ir   مراجعه نموده و نسبت به ثبت اطلاعات فردی و درخواست وام نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402 اقدام و سپس به ترتیب موارد ذیل را انجام دهند:

الف : دانشجویانی که برای اولین بار متقاضی وام هستند:

  1. مطالعه کلیه اطلاعیه های و راهنماهای نحوه ثبت نام در سامانه که در گروه ایتای دانشکده قرار داده می شود.    https://eitaa.com/fanijajarm

           2-مراجعه به بخش ضمائم همین اطلاعیه در پایین همین صفحه و  جهت مشاهده و در صورت نیاز پرینت فرم های وام  و نمونه فرم ضمانت و تکمیل          آنها

        3-مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور و سپردن تعهد دانشجویی طبق فرم تعهدنامه موجود در سایت به همراه ضامن معتبر

شرایط ضامن : کارمند رسمی/پیمانی دستگاه اجرایی یا کارمند قراردادی با حداقل 5 سال سابقه کار و دارای شناسه کارمندی

  • تهیه مدارک مورد نیاز :
  • آخرین حکم استخدامی یا قرارداد یک ساله ضامن (دارای مهر تایید و امضاء دستگاه مربوطه)
  • دانشجو باید شخصاً مالک سیم کارت تلفن همراهی باشد که با آن ثبت نام را انجام می دهد
  • تصویر واضح از کارت پایان خدمت برای افراد غیرمشمول بایستی برای ثبت در سامانه آماده باشد چنانچه دانشجو(پسر) سربازی نرفته است در هنگام ثبت نام گزینه "مشمول" را انتخاب نماید.
  • اصل و کپی سند محضری دریافتی از دفترخانه
  • کپی صفحه اول شناسنامه و کپی کارت ملی (پشت و رو) دانشجو
  • کپی پرینت انتخاب واحد دانشجو یا کپی کارنامه تحصیلی دانشجو که از سامانه بوستان دریافت می کنید.
  • افتتاح حساب در بانک تجارت به نام خود دانشجو در یکی از شعب بانک تجارت سراسر کشور و دریافت شماره حساب ، شبای بانکی، کد و شعبه بانک صادر کننده کارت
  • : در بارگزاری مدارک حداکثر حجم فایلها بایستی 300کیلوبایت بیشتر نباشد. ضمناً تصاویر واضح و خوانا باشد.
  • توجه : دانشجویان متاهل جهت دریافت وام بایستی کپی کارت ملی همسر  و کپی صفحه 1 تا 5 عقدنامه را نیز در سامانه بارگزاری و پیوست نمایند.
  • اصل فرم ها و مدارک قید شده در بالا را حداکثر تا تاریخ 15 آبان ماه به اداره امور دانشجویان دانشکده آقای ناصری تحویل گردد.
  • توجه : به مدارک ناقص و مدارکی که بعد از مهلت مقرر تحویل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • دانشجویانی که در سامانه قبلی ثبت نام کرده اند و مدارکشان (ضمانت، تعهد و( مورد تایید امور دانشجویان قرار گرفته فقط در صورت تمایل و داشتن شرایط باید درخواست جدید ثبت کنند و  نیازی به بارگزاری مجدد مدرک در سامانه ندارند .در صورت بروز مشکل در ساعت اداری با شماره 05832272701 تماس بگیرند.
  • برای اطلاع از جدول زمانبندی و دسترسی به فرم های مربوطه به بخش ضمائم همین اطلاعیه مراجعه نمایید.